Cursul Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale îşi propune să aducă la cunoştinţa participanţilor, noile modificări aduse Codului Muncii privind implementarea unui sistem de evaluare sau management al performanţei, punând astfel performanţa pe un loc important în gestionarea relaţiei dintre angajat şi instituţie sau companie.
Cel mai important aspect al cursului Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale este al evaluării, odată implementat procesul, acesta scoate la lumină performanţele şi aptitudinile angajaților, respectiv acele rezultate excepţionale care susţin performanţa organizaţiei şi pentru care instituţia sau compania dezvoltă strategii prin crearea unui sistem de recunoaştere şi recompense adecvat. Evenimentul va aduce plusvaloare muncii prin experienţa şi expertiza deosebită a lectorului, pentru cunoaşterea acelor metode și tehnici de evaluare, setarea obiectivelor, beneficii, feedback comportamental, stabilirea criteriilor de performanță, în vederea obţinerii unor rezultate reale.
În cadrul cursului Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale vor fi analizate prin comparație, modificările introduse prin noua legislație față de prevederile vechilor acte normative. Este un curs absolut necesar și deosebit de important pentru orice organizație, agent economic sau instituție publică care are obligativitatea de a implementa, gestiona și dezvolta un sistem al resurselor umane corect.
Printre avantajele participării la cursul Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale organizat de Expert Aktiv Group, se numără faptul că: aceste cursuri sunt organizate pe tot parcursul anului completate cu tot ceea ce apare nou în domeniul legislației, oferim suport de curs actualizat de lector la fiecare sesiune, avem cei mai buni lectori specializați în domeniu, oferim cel mai bun raport calitate/preț și nu în ultimul rând, atmosfera creată pe parcursul desfășurării evenimentului este deosebită, interactivitatea fiind caracteristica de bază, iar dacă veniți pentru a găsi răspuns la întrebările dumneavoastră, v-ați orientat foarte bine.
De asemenea, cursul Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale, se desfășoară la munte, la mare, în funcție de programul nostru, în locațiile propuse de dumneavoastră, într-o atmosferă de studiu și socializare deosebită.
Traineri Curs Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale
profesor ASE Bucureşti, specialist în Management educațional, expert practician în tehnici privind evaluarea candidaților la interviu şi a performanţelor angajaţilor.
AVANTAJE Curs Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale
În atenția funcționarilor publici: cursurile corespund art. 479 din Codul Administrativ, care prevede condițiile pentru promovarea în grad profesional.
Pentru participarea a 4 PERSOANE din cadrul aceleiaşi organizaţii, a 5-a taxă de instruire, GRATUIT!
Cazarea şi micul dejun pentru însoţitor.
CERTIFICARE Curs Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale
La sfârşitul sesiunii, în urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE ABSOLVIRE A.N.C. pentru ocupaţia „MANAGER”, Cod COR 112029, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. nr.129/2000 republicată. EXPERT AKTIV GROUP eliberează şi Certificat de participare.
Tematica
Curs Evaluarea Performanței Angajaților și a Competențelor Profesionale
Noile modificări aduse Codului Muncii privind evaluarea personalului.
Evaluarea angajaţilor din perspectiva obligațiilor legale; abordarea juridică a procesului de evaluare a performanțelor angajaților.
Înscrierea criteriilor de evaluare în contractul individual de muncă.
Procedurile de evaluare ca parte a Regulamentul Intern. Etapele procesului de evaluare a angajaților:
• etapizarea obiectivelor la nivel departamental și apoi individual pornind de la stabilirea planului de business;
• monitorizarea și documentarea evaluării angajaților; evaluarea intermediară și evaluarea finală.
Susținerea și pregătirea interviului de evaluare prin:
• stabilirea planului de dezvoltare personală/de acțiune pentru perioada imediat următoare;
•stabilirea planului de carieră; obiectivele pentru perioada imediat următoare;
Organizarea procesului de evaluare și sarcinile evaluatorului…
Pentru tematică şi lucrările practice complete vă rugăm să descărcaţi oferta sau să contactaţi organizatorul.