INVITAȚI
• avocaţi, experţi și consultanți în achiziţii publice
• specialiști în domeniul juridic
• specialişti în problematica privind etica şi integritatea
• specialiști în audit şi managementul riscului
PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI
OBIECTIVE:
Seminarul este conceput să ofere un schimb de cunostințe despre cele mai noi și eficiente practici, cu accent pe interacțiunea directă, schimbul de idei și oportunități de networking.
AVANTAJE !!!
În atenția funcționarilor publici: cursurile corespund art. 479 din Codul Administrativ, care prevede condiţiile pentru promovarea în grad profesional.
Cazarea şi micul dejun pentru însoţitor.
PROGRAM:
DUMINICĂ, 07.07.2024
1500 Cazare – Recepţie HOTEL RAMADA
1800 Înregistrarea participanților – LOBBY (RECEPȚIE) HOTEL RAMADA
2000 Cină festivă – Restaurant HOTEL RAMADA
LUNI, 08.07.2024
Mic dejun
0930 – 1430 – Sesiune de lucru
1130 Coffee break
1500 Lunch
1930 Cină
MARȚI, 09.07.2024
Mic dejun
1000 – 1400 – Sesiune de lucru
1130 Coffee break
1500 Lunch
1930 Cină
MIERCURI, 10.07.2024
Mic dejun
0930 – Sesiune de networking, oportunități de a interacționa direct cu lectorii și participanții; eliberarea certificatelor de participare.
Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.
CERTIFICARE
La final se vor elibera Certificate de participare pentru ACHIZIŢII PUBLICE / ETICĂ ŞI INTEGRITATE, emise în baza tematicii abordate, de către furnizorul de formare profesională.
TARIF DE INSTRUIRE: 2.000 lei/participant (TVA inclus)
Include mapă de lucru, suport de curs în format electronic, consultanţă, coffee break pe toată perioada de desfăşurare a evenimentului şi eliberare Certificate de participare.
TARIF SERVICII HOTELIERE: 2.800 LEI/PARTICIPANT* (TVA inclus)
Include cazarea în cameră dublă în regim single şi pensiunea completă pe toată durata evenimentului; serviciile hoteliere sunt opţionale.
*Pentru flexibilizarea serviciilor hoteliere vă rugăm să contactaţi coordonatorul de curs.
TERMEN DE ÎNSCRIERE: 26 Iunie 2024
e-mail office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com sau telefon/fax 021.311.71.01, 0234.313.320.
Coordonator eveniment: Nadina COJOCARU 0753.025.978