INVITAȚI
Reprezentanți AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU ACHIZIȚII PUBLICE
Parteneri ai Revistei de achiziții publice avocați specializați
PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI
Agenda evenimentului
08:45-09:15 – înregistrarea participanților, coffee break, oportunitate pentru networking;
09:15-09:20 – deschidere și introducere cuvânt de bun venit și prezentarea obiectivelor seminarului.
09:20-10:20 – sesiunea 1
• Cornel STOICAN – specialist în cadrul ANAP
Prezentarea ultimelor modificări legislative în domeniul achizițiilor publice și sectoriale.
10:20-11:00 – sesiunea 2
• Av. Cristina IVAN – Coordonator SCA Ivan şi Asociaţii
Modificările contractului de achiziţie publică.
11:00-11:40 – sesiunea 3
• Av. Marius GOGESCU
Sistemul dinamic de achiziții SAD, instrument de atribuire a contractului de achiziții publice/sectoriale.
11:40 – 12:20 – sesiunea 4
• Av. Andreea ZVÂC – SCP Wolf Theiss
Conduite şi practici sancţionabile în achiziţiile publice.
12:20 – 13:00 – Brunch
13:00-13:40 – sesiunea 5
• Av. Ana POPA – Managing Associate Ţuca Zbârcea & Asociaţii
Criterii de calificare. Deţinerea autorizaţiilor care demonstrează capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, între obligaţie şi drept – Examen jurisprudenţial.
13:40-14:20 – sesiunea 6
• Av. Mihai IONESCU – BALEA – Senior Associate Oglindă & Partners
Analiză de jurisprudenţă CNSC – Complicaţii create de modificarea Documentaţiei de Atribuire. Valoarea juridică a Graficelor de execuţie. Anularea procedurii
14:20-15:00 – sesiunea 7
• Av. Florin IRIMIA – SCPA Ceparu și Irimia
Jurisprudența europeană în achiziții publice.
15:00-15:40 – Sesiune de recapitulare și networking, oportunități de a discuta punctele cheie ale zilei și de a interacționa direct cu lectorii și participanții.
Conferința va fi interactivă, fară a se limita la tematica propusă spre dezbatere!
Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.
TARIF DE PARTICIPARE: 850 lei(exclusiv TVA)/participant
Include: acces la prezentările conferinței, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break, brunch.
TERMEN DE ÎNSCRIERE: 14 Noiembrie 2024, e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com sau telefon/fax 021.311.71.01, 0234.313.320.
Coordonator eveniment: Nadina Elena COJOCARU: 0753.025.978