Revista de Achiziții Publice vă invită să participaţi la:

CONFERINȚA ANUALĂ
PRIVIND
ACHIZIŢIILE PUBLICE ȘI SECTORIALE

Interpretări, soluții, practică judiciară, dezbateri deschise

 

Evenimentul va avea loc în data de 21 Noiembrie 2024, București, Centrul de conferințe Hotel CARO

Moderator Aron Ioan POPA – Consultant în managementul achizițiilor publice

ÎNSCRIE-TE ACUM!

INVITAȚI

Reprezentanți AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU ACHIZIȚII PUBLICE

Parteneri ai Revistei de achiziții publice avocați specializați

PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI

Agenda evenimentului

08:45-09:15 – înregistrarea participanților, coffee break, oportunitate pentru networking;

09:15-09:20 – deschidere și introducere cuvânt de bun venit și prezentarea obiectivelor seminarului.

09:20-10:20 – sesiunea 1
Cornel STOICAN – specialist în cadrul ANAP
Prezentarea ultimelor modificări legislative în domeniul achizițiilor publice și sectoriale.

10:20-11:00 – sesiunea 2
• Av. Cristina IVAN – Coordonator SCA Ivan şi Asociaţii
Modificările contractului de achiziţie publică.

11:00-11:40 – sesiunea 3
• Av. Marius GOGESCU
Sistemul dinamic de achiziții SAD, instrument de atribuire a contractului de achiziții publice/sectoriale.

11:40 – 12:20 – sesiunea 4
• Av. Andreea ZVÂC – SCP Wolf Theiss
Conduite şi practici sancţionabile în achiziţiile publice.

12:20 – 13:00 – Brunch

13:00-13:40 – sesiunea 5
• Av. Ana POPA – Managing Associate Ţuca Zbârcea & Asociaţii
Criterii de calificare. Deţinerea autorizaţiilor care demonstrează capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, între obligaţie şi drept – Examen jurisprudenţial.

13:40-14:20 – sesiunea 6
• Av. Mihai IONESCU – BALEA – Senior Associate Oglindă & Partners
Analiză de jurisprudenţă CNSC – Complicaţii create de modificarea Documentaţiei de Atribuire. Valoarea juridică a Graficelor de execuţie. Anularea procedurii

14:20-15:00 – sesiunea 7
• Av. Florin IRIMIA – SCPA Ceparu și Irimia
Jurisprudența europeană în achiziții publice.

15:00-15:40 – Sesiune de recapitulare și networking, oportunități de a discuta punctele cheie ale zilei și de a interacționa direct cu lectorii și participanții.

Conferința va fi interactivă, fară a se limita la tematica propusă spre dezbatere!

 

Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.

TARIF DE PARTICIPARE: 850 lei(exclusiv TVA)/participant
Include: acces la prezentările conferinței, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break, brunch.

TERMEN DE ÎNSCRIERE: 14 Noiembrie 2024, e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com sau telefon/fax 021.311.71.01, 0234.313.320.















    Coordonator eveniment: Nadina Elena COJOCARU: 0753.025.978

    EVENIMENT ORGANIZAT DE

    PARTENER