INVITAȚI
Marius GOGESCU, avocat, expert/specialist în achiziţii publice, formator cu experienţă în managementul achiziţiilor publice, Director Agenția pentru Agenda Digitală a României (A.A.D.R.), până în dec. 2019, Preşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANAP), în perioada 2007 – 2009; consultant în achiziţii publice.
PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI
TEMATICĂ ŞI INTERPRETĂRI PRIVIND:
1. Introducere în SEAP
• Cadru legal de funcționare (Legea 98/2016, HG 395/2016, OUG 114/2021 etc.)
• Prezentarea tipurilor de proceduri disponibile în SEAP
• Rolurile utilizatorilor în platformă
2. Înregistrare și configurare conturi
• Înregistrarea autorităților contractante și a operatorilor economici
• Atribuirea rolurilor utilizatorilor în sistem
• Setări esențiale și administrarea contului
3. Publicarea unei proceduri
• Crearea unei documentații de atribuire în SEAP
• Încărcarea documentelor, formularelor și anexelor
• Stabilirea criteriilor de calificare și atribuire
• Sesiune practică – simulare publicare
4. Modulul „Catalog electronic” și achiziții directe
• Căutarea și selectarea produselor/serviciilor
• Crearea și trimiterea unei comenzi către ofertant
• Publicarea achiziției directe în SEAP
• Corelația dintre catalog și contract
5. Evaluarea ofertelor în SEAP
• Accesarea și deschiderea ofertelor
• Clarificări și solicitări către ofertanți
• Atribuirea contractului și publicarea rezultatului
• Raportul procedurii în SEAP
6. Secțiune interactivă – întrebări și situații practice
• Probleme întâmpinate de participanți în SEAP
• Studii de caz din practică
• Recomandări pentru evitarea erorilor frecvente
7. Noutăți și actualizări recente în SEAP
• Funcționalități nou introduse în platformă
• Modificări privind fluxurile de lucru
• Integrarea cu alte sisteme (RO e-Factura, SICAP nou etc.)
- 10% DISCOUNT LA TARIFUL DE PARTICIPARE PENTRU ABONAŢII REVISTEI DE ACHIZIŢII PUBLICE
- Pentru participarea a 4 PERSOANE din cadrul aceleiaşi organizaţii, a 5-a taxă de participare, GRATUIT!
Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.
CERTIFICARE
Certificat de participare emis de furnizorul autorizat de formare profesională.
La cerere, pentru deţinătorii de certificate de perfecţionare/specializare pentru ocupaţia “expert achiziții publice”, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE.
TARIF DE PARTICIPARE: 1.000 lei/participant (exclusiv TVA) și include: acces la prezentările cursului, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break, brunch.
TERMEN DE ÎNSCRIERE: 16 Aprilie 2025 e-mail office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com sau telefon/fax 021.311.71.01, 0234.313.320.
Pachetul de servicii hoteliere poate fi asigurat de organizator ca urmare a solicitării dumneavoastră!
Coordonator eveniment: Nadina COJOCARU 0753.025.978
