ŞCOALA DE ACHIZIŢII PUBLICE, organizată de REVISTA DE ACHIZIŢII PUBLICE, vă invită să participaţi la cursul cu tema: ACHIZIŢII PUBLICE
Cursul Achiziții Publice se adresează: specialiștilor și experților în achiziții publice, companiilor de consultanță, societăți comerciale și multinaționale, companii de public affairs, autorități locale, reprezentanți primării, consilii locale, județene și autorități publice, juriști și avocați, asociații patronale și profesionale.
Deosebita expertiză a lectorilor care susțin acest curs este pusă la dispoziție atât pentru informare legislativă, cât şi pentru interpretare şi aplicabilitate practică a unor problematici actuale de interes.
Cursul Achiziții Publice se adresează atât operatorilor economici cât și autorităților contractante prin reprezentanții lor cu toate modificările legislative actualizate și prezentate sub formă de analiză și dezbateri de către specialiștii din cadrul ANAP, CNSC, avocați specializați, consultanți de specialitate.
La cursul Achiziții Publice vor fi analizate prin comparație, modificările introduse prin noua legislație față de prevederile vechilor acte normative. Este un curs absolut necesar și deosebit de important pentru orice operator economic, instituție publică care are obligativitatea de a implementa, gestiona și dezvolta un sistem al achizițiilor publice corect și funcțional.
Printre avantajele participării la acest curs organizat de Expert Aktiv Group, se numără faptul că: acesta este organizat pe tot parcursul anului, completat cu tot ceea ce apare nou în domeniul legislației, oferim suport de curs actualizat de lectori la fiecare sesiune, că avem cei mai buni lectori specializați în domeniu, că oferim cel mai bun raport calitate/preț și nu în ultimul rând, atmosfera creată pe parcursul desfășurării evenimentului este deosebită, interactivitatea fiind caracteristica de bază, iar dacă veniți pentru a găsi răspuns la întrebările dumneavoastră, v-ați orientat foarte bine.
De asemenea, cursul se desfășoară la munte, la mare, în locațiile propuse de dumneavoastră, în țară sau străinătate, într-o atmosferă deosebită de învățare și socializare.
Traineri ACHIZIȚII PUBLICE – NOUŢĂŢI ŞI ASPECTE ESENŢIALE
• reprezentanți ai instituțiilor de reglementare, monitorizare și control, în domeniul achizițiilor publice;
• avocaţi, experţi și consultanți în achiziţii publice;
• specialiști, colaboratori ai Revistei de Achiziții Publice.
AVANTAJE ACHIZIȚII PUBLICE – NOUŢĂŢI ŞI ASPECTE ESENŢIALE
În atenția funcționarilor publici: cursurile corespund art. 479 din Codul Administrativ, care prevede condițiile pentru promovarea în grad profesional.
Pentru participarea a 4 PERSOANE din cadrul aceleiaşi organizaţii, a 5-a taxă de instruire, GRATUIT!
Cazarea şi micul dejun pentru însoţitor.
CERTIFICARE ACHIZIȚII PUBLICE – NOUŢĂŢI ŞI ASPECTE ESENŢIALE
Se eliberează Certificat de participare și competențe emis de furnizorul de formare profesională.
La cerere, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass, în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/ MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE din 2004, în care vor fi înscrise şi competenţele dobândite în legătură cu parcurgerea lucrărilor practice.
Tematica
ACHIZIȚII PUBLICE – NOUŢĂŢI ŞI ASPECTE ESENŢIALE
Introducere în legislația achizițiilor publice – Noutăți și modificări recente
• Modificările recente ale Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice
• Impactul modificărilor legislative asupra procedurilor curente
Procedurile de achiziție și pragurile valorice
• Alegerea procedurii potrivite conform legislației în vigoare
• Praguri valorice și criterii de atribuire
• Achizițiile directe vs. procedurile competitive
Documentația de atribuire și evaluarea ofertelor
• Documentația standard și cerințele obligatorii
• Stabilirea criteriilor de evaluare și factori critici
• Aspecte practice privind întocmirea caietului de sarcini
Elaborarea documentației de atribuire
• Aplicarea criteriilor de evaluare și formularea concluziilor
Managementul riscurilor în achiziții publice
• Identificarea și gestionarea riscurilor asociate procedurilor
• Măsuri de prevenire a conflictelor de interese
10% DISCOUNT LA TARIFUL DE PARTICIPARE PENTRU ABONAŢII REVISTEI DE ACHIZIŢII PUBLICE!
Pentru tematică şi lucrările practice complete vă rugăm să descărcaţi oferta sau să contactaţi organizatorul.
Include acces la prezentările cursului, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break.
Include cazarea în cameră dublă în regim single și pensiunea completă pe toată durata evenimentului. Pentru servicii hoteliere suplimentare, contactaţi coordonatorul de curs!
TERMEN DE ÎNSCRIERE: 27/02/2025
Informaţii suplimentare pot fi solicitate la coordonatorul de curs
Nadina COJOCARU – 0753.025.978 , 021.311.71.01, 0234.313.320,
e-mail: office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com, expert_audit_group@hotmail.com.