În att.:
Manager,
Director medical,
Director de îngrijiri
Cursul Comunicarea Eficientă în Asistenţa Medicală se adresează cadrelor medicale, farmaciştilor şi este conceput pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor în relaţia cu pacienţii. Cursul are ca obiective principale îmbunătăţirea tehnicilor de relaţionare, abordarea corectă şi eficientă a tuturor tipurilor de pacienţi, rezolvarea situaţiilor conflictuale.
De asemenea în cadrul cursului Comunicarea Eficientă în Asistenţa Medicală vor fi organizate exerciții individuale/ de grup, în vederea realizării unor strategii utile; curs deschis, cu caracter practic.
De asemenea, cursul Comunicarea Eficientă în Asistenţa Medicală se desfășoară la munte, la mare, în locațiile propuse de dumneavoastră, în țară sau străinătate, într-o atmosferă deosebită de învățare și socializare.
Traineri
Comunicarea Eficientă în Asistenţa Medicală
Monica Păduraru, specialist practician în comunicare şi managementul conflictelor, profesor ASE Bucureşti.
CERTIFICARE Comunicarea Eficientă în Asistenţa Medicală
În urma evaluării, se eliberează certificat de participare emis de furnizorul de formare profesională.
AVANTAJE !!!
Pentru participarea a 4 PERSOANE din cadrul aceleiaşi organizaţii, a 5-a taxă de instruire, GRATUIT!
Tematica
Comunicarea Eficientă în Asistenţa Medicală
Importanța comunicării în asistența medicală
Modele ale comunicării în asistența medicală
a. Modelul liniar
b. Modelul tranzacțional
Forme ale comunicării
a. Comunicarea verbală (orală și scrisă)
b. Comunicarea paraverbală
c. Comunicarea nonverbală
Repere pentru o bună comunicare cu pacientul
a. Comunicarea cu pacientul copil, pacientul adolescent, pacientul adult, pacientul în vârstă.
b. Reguli în comunicarea cu pacientul
c. Comunicarea cu pacienții ”dificili”
Bariere și abordări specifice în comunicarea cu pacientul
Comunicarea în situații dificile (plângeri / reclamații din partea pacientului sau a aparținătorilor)
”Decalogul personalului sanitar”
Pentru tematică şi lucrările practice complete vă rugăm să descărcaţi oferta sau să contactaţi organizatorul.