În att.:
Manager,
Director medical,
Director de îngrijiri
Cursul Comunicarea Eficientă în Sistemul Sanitar se adresează tuturor cadrelor medicale, farmaciştilor şi este conceput pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor în relaţia cu pacienţii si nu numai. Cursul are ca obiective principale îmbunătăţirea tehnicilor de relaţionare, abordarea corectă şi eficientă a tuturor tipurilor de pacienţi, rezolvarea situaţiilor conflictuale evitarea situatiilor cu risc.
De asemenea în cadrul cursului Comunicarea Eficientă în Sistemul Sanitar vor fi organizate exerciții individuale/ de grup, în vederea realizării unor strategii utile; curs deschis, cu caracter practic.
De asemenea, cursul Comunicarea Eficientă în Sistemul Sanitar se desfășoară la munte, la mare, în locațiile propuse de dumneavoastră, în țară sau străinătate, într-o atmosferă deosebită de învățare și socializare.
Traineri
Comunicarea Eficientă în Sistemul Sanitar
Monica Păduraru, specialist practician în comunicare şi managementul conflictelor, profesor ASE Bucureşti.
CERTIFICARE Comunicarea Eficientă în Sistemul Sanitar
Se eliberează Certificat de participare și competențe emis în baza tematicii abordate și a legislației, de către furnizorul de formare profesională.
AVANTAJE !!!
În atenția funcționarilor publici: cursurile corespund art. 479 din Codul Administrativ, care prevede acordarea de credite, pentru promovarea în grad profesional.
Tematica
Comunicarea Eficientă în Sistemul Sanitar
Importanța comunicării în sistemul sanitar
Modele ale comunicării în asistența medicală (exemple practice aplicabile)
a. Modelul liniar
b. Modelul tranzacțional
Forme ale comunicării
a. Comunicarea verbală (orală și scrisă)
b. Comunicarea paraverbală
c. Comunicarea nonverbală
Repere pentru o bună comunicare cu pacientul
a. Comunicarea cu pacientul copil, pacientul adolescent, pacientul adult, pacientul în vârstă.
b. Reguli în comunicarea cu pacientul
c. Comunicarea cu pacienții ”dificili”
Bariere și abordări specifice în comunicarea cu pacientul;
Comunicare pentru cadrele medicale și personalul auxiliar în sistemul sănătății;
Managementul riscului și comportamentul cu risc pentru sănătate; comunicare de criză;
Comunicarea în situații dificile (plângeri / reclamații din partea pacientului sau a aparținătorilor);
”Decalogul personalului sanitar”.
Pentru tematică şi lucrările practice complete vă rugăm să descărcaţi oferta sau să contactaţi organizatorul.