ŞCOALA DE ACHIZIŢII PUBLICE, organizată de REVISTA DE ACHIZIŢII PUBLICE, vă invită să participaţi la cursul cu tema: SEAP – UTILIZAREA EFICIENTĂ A PLATFORMEI DE ACHIZIȚII PUBLICE
Cursul SEAP – UTILIZAREA EFICIENTĂ A PLATFORMEI DE ACHIZIȚII PUBLICE se adresează: specialiștilor și experților în achiziții publice, companiilor de consultanță, societăți comerciale și multinaționale, companii de public affairs, autorități locale, reprezentanți primării, consilii locale, județene și autorități publice, juriști și avocați, asociații patronale și profesionale.
Deosebita expertiză a lectorilor care susțin acest curs este pusă la dispoziție atât pentru informare legislativă, cât şi pentru interpretare şi aplicabilitate practică a unor problematici actuale de interes.
Cursul SEAP – UTILIZAREA EFICIENTĂ A PLATFORMEI DE ACHIZIȚII PUBLICE se adresează atât operatorilor economici cât și autorităților contractante prin reprezentanții lor cu toate modificările legislative actualizate și prezentate de către specialiștii din cadrul ANAP, CNSC, avocați specializați, consultanți de specialitate.
Traineri CURS SEAP – UTILIZAREA EFICIENTĂ A PLATFORMEI DE ACHIZIȚII PUBLICE
Marius GOGESCU, avocat, expert/specialist în achiziţii publice, formator cu experienţă în managementul achiziţiilor publice, Director Agenția pentru Agenda Digitală a României (A.A.D.R.), până în dec. 2019, Preşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANAP), în perioada 2007 – 2009; consultant în achiziţii publice.
AVANTAJE CURS SEAP – UTILIZAREA EFICIENTĂ A PLATFORMEI DE ACHIZIȚII PUBLICE
În atenția funcționarilor publici: cursurile corespund art. 479 din Codul Administrativ, care prevede condițiile pentru promovarea în grad profesional.
Pentru participarea a 4 PERSOANE din cadrul aceleiaşi organizaţii, a 5-a taxă de instruire, GRATUIT!
Cazarea şi micul dejun pentru însoţitor.
CERTIFICARE CURS SEAP – UTILIZAREA EFICIENTĂ A PLATFORMEI DE ACHIZIȚII PUBLICE
Certificat de participare emis de furnizorul autorizat de formare profesională.
La cerere, pentru deţinătorii de certificate de perfecţionare/specializare pentru ocupaţia “expert achiziții publice”, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE
Tematica
CURS SEAP – UTILIZAREA EFICIENTĂ A PLATFORMEI DE ACHIZIȚII PUBLICE
TEMATICĂ ŞI INTERPRETĂRI PRIVIND:
1. Introducere în SEAP
• Cadru legal de funcționare (Legea 98/2016, HG 395/2016, OUG 114/2021 etc.)
• Prezentarea tipurilor de proceduri disponibile în SEAP
• Rolurile utilizatorilor în platformă
2. Înregistrare și configurare conturi
• Înregistrarea autorităților contractante și a operatorilor economici
• Atribuirea rolurilor utilizatorilor în sistem
• Setări esențiale și administrarea contului
3. Publicarea unei proceduri
• Crearea unei documentații de atribuire în SEAP
• Încărcarea documentelor, formularelor și anexelor
• Stabilirea criteriilor de calificare și atribuire
• Sesiune practică – simulare publicare
4. Modulul „Catalog electronic” și achiziții directe
• Căutarea și selectarea produselor/serviciilor
• Crearea și trimiterea unei comenzi către ofertant
• Publicarea achiziției directe în SEAP
• Corelația dintre catalog și contract
5. Evaluarea ofertelor în SEAP
• Accesarea și deschiderea ofertelor
• Clarificări și solicitări către ofertanți
• Atribuirea contractului și publicarea rezultatului
• Raportul procedurii în SEAP
6. Secțiune interactivă – întrebări și situații practice
• Probleme întâmpinate de participanți în SEAP
• Studii de caz din practică
• Recomandări pentru evitarea erorilor frecvente
7. Noutăți și actualizări recente în SEAP
• Funcționalități nou introduse în platformă
• Modificări privind fluxurile de lucru
• Integrarea cu alte sisteme (RO e-Factura, SICAP nou etc.)
Pentru tematică şi lucrările practice complete vă rugăm să descărcaţi oferta sau să contactaţi organizatorul.
Include acces la prezentările cursului, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break.
Include cazarea în cameră dublă în regim single și pensiunea completă pe toată durata evenimentului. Pentru servicii hoteliere suplimentare, contactaţi coordonatorul de curs!
TERMEN DE ÎNSCRIERE: 30/04/2025
Informaţii suplimentare pot fi solicitate la coordonatorul de curs
Alina CRISTEA – 0753.025.991 , 021.311.71.01, 0234.313.320,
e-mail: office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com, expert_audit_group@hotmail.com.